El sector avícola present a les revistes dels gremis de carnissers de Catalunya

Tant la revista Tall, del Gremi d’Empresaris Carnissers, Xarcuters i Aviram de Barcelona i Comarques, com la revista Carnissers, Xarcuters Catalunya, de la Federació Catalana de Carnissers-Cansaladers Xarcuters, tenen en les seves edicions acabades de publicar articles escrits per la Federació Avícola Catalana amb la finalitat d’acostar els productors i productes avícoles als professionals de la seva venda al detall.

En una d’elles trobareu un article que pretén explicar què és el benestar animal i com esdevé un factor de producció imprescindible a tota la cadena. A l’altra, es recull la situació del sector de l’any passat i els reptes a que està fent front enguany i que seguiran vigents a curt i mig termini.

Article sobre benestar animal

Balanç 2023 i reptes pel futur