L'ou no té data de caducitat!

Fruit d'un acord de la Federació Avícola Catalana amb Mercats de Barcelona, s'ha publicat al blog Som de mercat! el primer d'un seguit de 5 articles sobre els ous i la carn d'aviram dirigits al públic en general. El primer va destinar a donar a conèixer que els ous tenen data de consum preferent, no de caducitat.

Els #FalsosMites sobre la carn d'aviram desmentits a Maldito Bulo

El mitjà d'informació Maldita.es ga analitzat diverses falses creences sobre la carn d'aviram i les rebat una per... Veure més +

L'ou no té data de caducitat!

Fruit d'un acord de la Federació Avícola Catalana amb Mercats de Barcelona, s'ha publicat al blog Veure més +

La FAC considera prioritari que productors i administració sumin forces davant els reptes del sector

Nota de premsa enviada als mitjans després de la celebració de l'Assemblea General Ordinària el passat 5 de juny.

Veure més +