Anem a explicar veritats…#FalsosMites sobre l’ou i la carn d’aviram

L’alimentació és un tema molt sensible a notícies de tot tipus i, per tant, pateix molt la influència de comentaris o  informacions que sorgeixen ja sigui als mitjans de comunicació, a les xarxes socials, o a la rumorologia del carrer. Tant fa si són falses, no del tot certes per desconeixement o intencionadament ambigües, sempre tenen un llarg recorregut. N’hi ha que queden enquistades  i encara que s’expliqui mil i una vegades que no són certes, costen molt d’eradicar. Són els falsos mites, dels quals els nostres productes avícoles, ous i carn d’aviram, en són objectiu.

Amb l’ànim de desmuntar-los i oferir informació veraç, directa i clara, la CUS (Coordinadora d’Usuaris de la Sanitat) ha publicat al seu butlletí periòdic núm. 11 un article elaborat per la Federació Avícola Catalana sobre aquest tema.

Us convidem a llegir-lo i difondre’l, compartint-lo a les vostres xarxes amb el coixinet #falsosmites #FederacióAvícolaCatalana. Gràcies per endavant i bona lectura!

El Brèxit i els nous hàbits de consum, principals reptes del sector avícola el 2019

La Federació Avícola Catalana (FAC), com a representant del sector avícola a Catalunya, que agrupa més de 350 productors d’ous i carn d’a... Veure més +

Arriba el Nadal, temps de fires avícoles: Fira del Prat i Fira del Gall del Penedès

Com cada any, dies previs al Nadal se celebren dues fires que tenen com a protagonistes les dues races autòctones d'aviram que gaudeixen de la distinció d'Indicaci... Veure més +