Anem a explicar veritats…#FalsosMites sobre l’ou i la carn d’aviram

L’alimentació és un tema molt sensible a notícies de tot tipus i, per tant, pateix molt la influència de comentaris o  informacions que sorgeixen ja sigui als mitjans de comunicació, a les xarxes socials, o a la rumorologia del carrer. Tant fa si són falses, no del tot certes per desconeixement o intencionadament ambigües, sempre tenen un llarg recorregut. N’hi ha que queden enquistades  i encara que s’expliqui mil i una vegades que no són certes, costen molt d’eradicar. Són els falsos mites, dels quals els nostres productes avícoles, ous i carn d’aviram, en són objectiu.

Amb l’ànim de desmuntar-los i oferir informació veraç, directa i clara, la CUS (Coordinadora d’Usuaris de la Sanitat) ha publicat al seu butlletí periòdic núm. 11 un article elaborat per la Federació Avícola Catalana sobre aquest tema.

Us convidem a llegir-lo i difondre’l, compartint-lo a les vostres xarxes amb el coixinet #falsosmites #FederacióAvícolaCatalana. Gràcies per endavant i bona lectura!

Els #FalsosMites sobre la carn d'aviram desmentits a Maldito Bulo

El mitjà d'informació Maldita.es ga analitzat diverses falses creences sobre la carn d'aviram i les rebat una per... Veure més +

L'ou no té data de caducitat!

Fruit d'un acord de la Federació Avícola Catalana amb Mercats de Barcelona, s'ha publicat al blog Veure més +

La FAC considera prioritari que productors i administració sumin forces davant els reptes del sector

Nota de premsa enviada als mitjans després de la celebració de l'Assemblea General Ordinària el passat 5 de juny.

Veure més +