Menjar ous dona felicitat!!

Així de contundent s'expressava la cuinera Carme Ruscalleda al programa Divendres de TV3 que es va emetre dimecres passat des de Sant Guim de Freixenet aprofitant la Fira de l'Ou que s'hi celebrava el cap de setmana següent. La coneguda cuinera lluia per l'ocasió unes arrecades fetes amb ous de guatlla.

També hi van participar la Doctora Mari Luz Latorre que va parlar de nutrició, composició i qualitats nutritives de l'ou i el nostre soci Xavier Frauca que va explicar temes relacionats amb la producció.

Al programa es va posar en evidència no només les grans qualitats nutritives d'aquest aliment i les múltiples formes de preparar-lo, sinó també que els avicultors fan la seva tasca molt ben feta, controlada per l'administració i d'acord amb les normatives. Si una gallina no està en bones condicions no podrà produir ous.